Promocje
WYŚWIETLACZ LCD + DIGITIZER DOTYK HUAWEI P20 LITE ANE-AL00, ANE-TL00, ALE-LX1 CZARNY
WYŚWIETLACZ LCD + DIGITIZER DOTYK HUAWEI P20 LITE ANE-AL00, ANE-TL00, ALE-LX1 CZARNY

114,98 zł

Cena regularna: 124,98 zł

WYŚWIETLACZ LCD + DOTYK HUAWEI P20 LITE ANE-AL00, ANE-TL00, ALE-LX1 BIAŁY
WYŚWIETLACZ LCD + DOTYK HUAWEI P20 LITE ANE-AL00, ANE-TL00, ALE-LX1 BIAŁY

89,98 zł

Cena regularna: 89,98 zł

szt.
WYŚWIETLACZ LCD DOTYK HUAWEI P8 LITE 2017 PRA-LX1 CZARNY
WYŚWIETLACZ LCD DOTYK HUAWEI P8 LITE 2017 PRA-LX1 CZARNY

99,00 zł

Cena regularna: 109,98 zł

szt.
WYŚWIETLACZ LCD DOTYK HUAWEI P8 LITE 2017 PRA-LX1 ZŁOTY
WYŚWIETLACZ LCD DOTYK HUAWEI P8 LITE 2017 PRA-LX1 ZŁOTY

99,00 zł

Cena regularna: 109,98 zł

Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

 

 

Na  podstawie  Ustawy z dnia 27.07.2002 "o szczególnej sprzedaży  konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego" konsument może w ciągu  10 dni od otrzymania towaru odstąpić od umowy, bez podania przyczyny.
W  tym celu należy złożyć pisemne oświadczenie i na własny koszt zwrócić  towar wraz z dowodem zakupu.
Forma pisemna jest wymogiem ustawowym bez  którego odstąpienie od umowy będzie nieskuteczne.
Zwracany  towar  nie  może nosić śladów użytkowania ani montażu, musi posiadać nie naruszone  plomby gwarancyjne. Pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni roboczych od  daty otrzymania towaru (nie zwracamy kosztu przesyłek).
Prosimy nie  wysyłać przesyłek za pobraniem, gdyż takie paczki nie zostaną odebrane  przez naszą firmę, a zwrot zostanie uznany za nie wniesiony.


PROCEDURA REKLAMACJI:
Wszystkie  artykuły objęte są co najmniej 3-miesięcznym  okresem gwarancji na  wszelkie wady ukryte.
Jest ona udzielana na podstawie dołączonego dowodu  sprzedaży.
Jeśli w trakcie okresu gwarancyjnego wystąpiły wady nie  wynikłe z użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem, naturalnego  zużywania się, celowego uszkodzenia, braku konserwacji lub uszkodzenia  mechanicznego.
Prosimy o odesłanie zakupionego towaru na adres  widniejący w zakładce kontakt wraz z pisemną reklamacją, dowodem zakupu  (kserokopią) i zaświadczeniem potwierdzającym montaż przez  autoryzowanego technika.
Autoryzacja musi być zgodna z wymaganiami  producenta sprzętu.
W przypadku braku któregokolwiek z wymaganych  dokumentów reklamacja nie będzie rozpatrywana.
Reklamacje rozpatrujemy  maksymalnie do 30 dni roboczych. Koszty dostarczenia towaru ponosi  kupujący.
Firma GLOB GSM nie przyjmuje paczek za pobraniem. GlobGSM  pobiera opłatę z tytuły magazynowania w wysokości 5zł/dziennie w  przypadku nie odebrania urządzenia w terminie 30 dni od daty jego  dostarczenia do serwisu,
lub 30 dni od daty rozpatrzenia zgłoszenia  reklamacyjnego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl