



Na podstawie Ustawy z dnia 27.07.2002 "o szczególnej sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego" konsument może w ciągu 10 dni od otrzymania towaru odstąpić od umowy, bez podania przyczyny.
W tym celu należy złożyć pisemne oświadczenie i na własny koszt zwrócić towar wraz z dowodem zakupu.
Forma pisemna jest wymogiem ustawowym bez którego odstąpienie od umowy będzie nieskuteczne.
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania ani montażu, musi posiadać nie naruszone plomby gwarancyjne. Pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru (nie zwracamy kosztu przesyłek).
Prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem, gdyż takie paczki nie zostaną odebrane przez naszą firmę, a zwrot zostanie uznany za nie wniesiony.
PROCEDURA REKLAMACJI:
Wszystkie artykuły objęte są co najmniej 3-miesięcznym okresem gwarancji na wszelkie wady ukryte.
Jest ona udzielana na podstawie dołączonego dowodu sprzedaży.
Jeśli w trakcie okresu gwarancyjnego wystąpiły wady nie wynikłe z użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem, naturalnego zużywania się, celowego uszkodzenia, braku konserwacji lub uszkodzenia mechanicznego.
Prosimy o odesłanie zakupionego towaru na adres widniejący w zakładce kontakt wraz z pisemną reklamacją, dowodem zakupu (kserokopią) i zaświadczeniem potwierdzającym montaż przez autoryzowanego technika.
Autoryzacja musi być zgodna z wymaganiami producenta sprzętu.
W przypadku braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów reklamacja nie będzie rozpatrywana.
Reklamacje rozpatrujemy maksymalnie do 30 dni roboczych. Koszty dostarczenia towaru ponosi kupujący.
Firma GLOB GSM nie przyjmuje paczek za pobraniem. GlobGSM pobiera opłatę z tytuły magazynowania w wysokości 5zł/dziennie w przypadku nie odebrania urządzenia w terminie 30 dni od daty jego dostarczenia do serwisu,
lub 30 dni od daty rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego.